Termeni și Condiții

  1. DEFINIȚII

1.1. În înțelesul informațiilor afișate pe pagina de internet www.myhoreca.ro, termenii şi expresiile utilizate vor avea următoarele semnificaţii:

Site – Domeniul de internet www.myhoreca.ro, ce constituie suportul platformei de tip magazin on-line, prin intermediul căruia vânzătorul se adresează exclusiv profesioniștilor, promovând, comercializând, și oferind spre vânzare bunurile și serviciile afișate. Afișarea pe site a produselor, echipamentelor și serviciilor oferite spre vânzare, din punct de vedere juridic, are valorea cererii de ofertă.

Contract – Contractul de vânzare/furnizare de produse și/sau servicii încheiat prin intermediul site-ului, utilizând în mod exclusiv, atât înainte, cât şi pentru încheierea tranzacției, una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă (comandă plasată pe site, confirmare prin e-mail, comandă și confirmare telefonică).

Vânzător – S.C. Centro Group Profesional TM  S.R.L., cu sediul în satul Moșnița Nouă, comuna Moșnița Nouă nr. 167, Camera 3, jud. Timis, înregistrat la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1030/2015, având C.U.I.  RO 34461289, în continuare „vânzătorul” sau „MyHoReCa”.

Vizitator – Orice persoană, care accesează site-ul www.myhoreca.ro cu sau fără intenția de a comanda/contracta.

Cumpărător/Client – Orice profesionist, care plasează o comandă pe site sau care efectuează o comandă prin telefon, selectând produsele dorite şi urmând paşii necesari finalizării comenzii, ca membru înregistrat al website-ului sau ca simplu vizitator neînregistrat.

Comandă – Formă de comunicare dintre vânzător și cumpărător, prin care cumpărătorul transmite vânzătorului intenția sa de a achiziționa bunurile și/sau serviciile prezentate pe site, fie prin plasarea produselor selectate în secțiunea „coșul de cumpărături” și completând formularul on-line pus la dispoziție de către vânzător, fie prin efectuarea unei comenzi prin telefon.

Comanda corect plasată și comunicată vânzătorului are natura juridică a ofertei de a contracta.

Cont – Sectiune a site-ului, formată dintr-o adresă de e-mail si o parolă aferentă fiecărui client în parte, care permite transmiterea comenzii, conține informatii despre cumpărător și istoricul comenzilor, conferă posibilitatea modificării datelor contractuale (facturare, livrare, livrare la adrese multiple) permite  accesul la oferte speciale, cupoane și reduceri, oferă accesul la abonament de tip „newsletter” etc.

Utilizator – Orice profesionist înregistrat pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronica (e-mail, SMS) asupra bunurilor si serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

  1. REGULI DE UTILIZARE A SITE-ULUI ONLINE

2.1. Accesul in vederea efectuarii unei comenzi ii este permis oricarui client/cumparator.

2.2. Pentru motive justificate MyHoReCa isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientului/cumparatorului in vederea efectuarii unei comenzi, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii acestuia ar putea prejudicia in vreun fel MyHoReCa.

2.3 MyHoReCa poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care MyHoReCa are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

2.4. Ofertele și prețurile afișate pe site sunt valabile până în momentul în care vânzătorul le retrage, le modifică sau le infirmă, atât prin intermediul informațiilor înscrise pe site, cât și prin orice mijloace de comunicare la distanță cu clienții, înainte de perfectarea contractului de vânzare.

2.5. Utilizarea site-ului de către vizitatori și clienți este condiţionată de respectarea prezentelor Termeni și condiții, precum şi a tuturor prevederilor și reglementărilor legale aflate în vigoare în momentul accesării. Accesând, parcurgând şi utilizând site-ul, vizitatorul și/sau clientul acceptă automat și necondiționat prevederile prezentelor Termeni și condiții, iar acestea vor prevala asupra oricăror altor eventuale înţelegeri scrise sau verbale, convenite anterior cu acesta/aceștia.

2.6. Toate tarifele aferente bunurilor si/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si nu includ T.V.A.

2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

2.8. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a modifica și/sau actualiza în orice limite informaţiile publicate pe acesta, inclusiv dar nelimitându-se la caracteristicile tehnice ale produselor, la preţul lor, la modalitatea de plasare a comenzilor pentru acestea în orice moment, fără preaviz, fără motivare și fără ca modificările să atragă în vreun fel responsabilitatea vânzătorului pentru comenzile neconforme, plasate ulterior modificărilor efectuate.

  1. COMANDA ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

3.1. Prin inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

3.2. Notificarea primita de catre cumparator dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii (ofertei de a contracta). Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

3.3. În vederea încheierii contractului de vânzare a produselor afișate pe site, vizitatorul are posibilitatea de a plasa comanda fie prin completarea formularului electronic și apăsarea butonul de finalizare a comenzii, fie prin apel telefonic la numerele de telefon afișate pe site.

3.4. În cazul acelor produse, pentru care este necesară comandă specială și în dreptul cărora figurează un anunț în acest sens, comenzile pot fi plasate doar prin apel telefonic.

3.5. Membri înregistraţi ai site-ului beneficiază de funcţionalităţi avansate de management al comenzilor cum ar fi istoricul comenzilor, stocare de adrese multiple, posibilitatea de a evalua şi oferii recenzii sau de a recomanda diferite produse altor prieteni.

3.6. Adăugarea unui produs in coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine procesarea și înregistrarea unei comenzi de către vânzător.

3.7. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul atestă și garantează că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

3.8. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca vânzătorul să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil pentru vânzător, în orice situație în care acesta consideră ca fiind necesară contactarea cumpărătorului.

3.9. MyHoReCa poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in cazul in care datele furnizate de catre client/cumparator sunt incomplete si/sau incorecte.

3.10. Plasarea comenzii de către client prin accesarea butonului de finalizare a comenzii on-line sau prin efectuarea unei comenzi prin telefon are valoarea juridică a ofertei de a contracta.

3.11. În cazul plasării comenzii prin intermediul formularului electronic și a butonului de finalizare a comenzii, vânzătorul îi va comunica clientului confirmarea primirii comenzii pe adresa de e-mail indicată de către client prin formularul electronic. E-mail-ul de confirmare are rol pur informativ, nu are valoarea unei acceptări a ofertei de a contracta și nu angajează vânzătorului în vreun fel. În lipsa acestei confirmări, comanda se consideră că nu a fost procesată și înregistrată de către vânzător, iar acesta nu poate fi tinut responsabil în vreun fel pentru această situație.

3.12. După înregistrarea comenzii plasate prin accesarea site-ului sau prin apel telefonic, vânzătorul va verifica dacă există pe stoc produsele solicitate de către client. După verificarea stocului, vânzătorul va contacta clientul printr-un apel telefonic și îi va comunica existența sau inexistența pe stoc a produselor comandate.

3.13. În cazul în care produsele comandate nu există în stocul vânzătorului, acesta poate propune clientului vânzarea unor produse care au specificațiile și caracteristicile tehnice asemănătoare cu cele comandate, dacă are la dispoziție asemenea produse. De asemenea, vânzătorul va putea propune procesarea comenzii și livrarea produselor după ce va efectua la rândul lui o comandă specială la producător și i se vor livra aceste produse.

3.14. În cazul în care clientul nu ar fi de acord cu aceste propuneri, vânzătorul va refuza acceptarea ofertei de a contracta, iar comanda plasată va rămâne fără efecte, fără ca această situație să poată fi imputată vânzătorului și fără ca răspunderea acestuia să poată fi antrenată în vreun fel.

3.15. Atunci când produsele comandate există în stocul vânzătorului, acesta va emite factura fiscală pentru produsele comandate și va expedia produsele la adresa indicată de către client pentru livrare.

3.16. În cazul în care clientul dorește să renunțe la comandă sau dacă acesta nu mai poate fi contactat prin telefon, vânzătorul va renunța la emiterea facturii fiscale și la expedierea produselor, comanda fiind considerată ca fiind retrasă de către client.

3.17. Pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comanda. Daca modifica cantitatea de bunuri si/sau servicii din comanda, vanzatorul va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata pentru produsele/serviciile care nu mai pot fi onorate.

3.18. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre vanzator pe site vor sta la baza contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre vanzator sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achizitionate.

3.19. Toate vânzările S.C. Centro Group Profesional Tm S.R.L. sunt considerate a fi efectuate la punctul de vânzare localizat la următoarea adresă: S.C. Centro Group Profesional Tm S.R.L., Platforma Incontro, DN 59, Km 8,5, satul Chişoda, comuna Giroc, TM 300517, jud. Timiș.

  1. COMENZI SPECIALE

4.1. Comenzile speciale includ produse in valoare de peste 1.000 (o mie) de lei, a caror livrare se realizeaza in conditii specifice. Produsele din aceasta categorie vor livrate pe baza unei comenzi prealabile dupa achitarea unui avans de 50%. Termenul de livrare pentru aceste produse este de maximum 30 de zile. Costul serviciilor de instalare si punere in functiune a dispozitivelor din aceasta categorie sunt incluse in pret doar pentru produsele livrate in Timisoara si Bucuresti. Livrarea si transportul sunt gratuite. Pentru informatii si detalii va rugam sa ne contactati la +4 0741 092 011 sau via email la: comenzi@myhoreca.ro.

  1. ANULAREA COMENZILOR SI RETURNAREA PRODUSELOR

5.1. Orice comandă poate fi anulată de către client gratuit, doar înainte de expedierea produsului de către vânzător, prin contactarea telefonică a vânzătorului la numerele de telefon afișate pe site.

5.2. Vânzătorul are dreptul să anuleze comanda plasată de către Cumpărător, printr-o notificare prealabilă adresată acestuia, fără a datora daune-interese, în cazul în care se descoperă că informațiile comunicate de către cumpărător sunt incomplete, false și/sau incorecte.

5.3. Orice reclamaţii legate de serviciile sau produsele vânzătorului, incluzând defecte de manufacturare sau funcţionare necorespunzătoare a produselor aflate în garanţie vor fi imediat comunicate de către client, prin orice mijloace de comunicare la distanță (scrisoare, e-mail, telefon). Aceasta nu se referă la distrugeri sau alte evenimente suferite în timpul transportului şi livrării. Clientul va specifica denumirea produsului cumpărat și numărul facturii fiscale care îl însoțește.

5.4. Clientul are dreptul să returneze produsele defecte în termen de 10 zile de la data livrării sau în anumite cazuri, de la data semnării contractului.

5.5. Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, împachetate în aceiaşi manieră în care au fost primite, fără defecte sau urme de folosire. Clientul va fi răspunzător pentru taxele de transport privind returnarea produselor.

5.6. Produsele care au fost deteriorate sau distruse datorită modului incorect de folosire, depozitare incorectă sau în timpul transportului nu vor fi acoperite de garanţie. Clientul are obligaţia să efectueze o inspecţie completă a produselor în momentul primirii.

5.7. Rambursarea valorii produselor returnate de client va fi efectuată în termen de 30 de zile de la data notificării. Orice reclamaţii sau notificări privind returnarea produselor vor fi trimise în scris la următoarea adresă: Departamentul Juridic, Centro Group Profesional Tm, Platforma Incontro, DN 59, Km 8,5, Chişoda, TM 300517 sau prin email la: contact@myhoreca.ro.

5.8. Vânzătorul va verifica produsele returnate și va restitui sumele primite drept plată pentru acestea doar în cazul în care defectele, distrugerile sau urmele de folosință nu pot fi imputate utilizării neconforme sau neglijente a produselor, cu nesocotirea instrucțiunilor înscrise în manualul de utilizare.

  1. FACTURAREA ȘI PLATA

6.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.myhoreca.ro nu includ T.V.A.

6.2. După ce clientul confirmă prin telefon comanda făcută, vânzătorul procedează la emiterea facturii fiscale și la expedierea produselor comandate conform informatiilor specificate in descrierea acestora. Modalitatea de facturare și de livrare a produselor este aceeași, atât pentru comenzile plasate on-line, cât și pentru comenzile făcute prin apel telefonic.

6.3. Emiterea facturii fiscale de către vânzător reprezintă acceptarea ofertei de a contracta, iar momentul și locul emiterii acesteia marchează momentul și locul încheierii contractului de vânzare.

6.4. Pentru emiterea facturii fiscale, este necesară furnizarea datelor complete de facturare și livrare.

6.5. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a furniza informatii corecte aferente fiecarei comenzi.

6.6. Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail indicata de acesta.

6.7. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

6.8. Plata se face ramburs, doar în numerar, în momentul primirii coletului.

  1. LIVRAREA BUNURILOR

7.1. Setarea de bază a site-ului este configurată în așa fel, încât adresa de livrare a produselor să coincidă cu adresa de facturare. În cazul în care clientul dorește ca adresa de livrare să fie diferită de adresa de facturare, această adresă poate fi specificată și indrodusă separat în formularul de comandă, în timpul procesului de finalizare a comenzii, iar în cazul comenzilor făcute prin telefon trebuie comunicată vânzătorului înainte ca factura fiscală să fie emisă.

7.2. În lipsa comunicării separate a adresei de livrare, vânzătorul va efectua expedierea produselor la adresa indicată și specificată de către client ca fiind adresa de facturare.

7.3. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

7.4. Vânzătorul asigură livrarea produselor comandate numai pe teritoriul României.

7.5. În cazul în care clientul nu formulează preferințe speciale cu privire la compania de curierat utilizat pentru transportul produselor, livrarea se va efectua prin intermediul curierului ales de către vânzător.

7.6. Atunci când clientul dorește ca transportul să se efectueze de o anumită companie de curierat, acesta va comunica vânzătorului identitatea curierului înainte de expedierea de către vânzător a produselor comandate. În caz contrar, produsele vor fi livrate de curierul ales de către vânzător.

7.7. Livrarea produselor comandate se va efectua în timpul zilelor lucrătoare, între orele 9:00-16:00, în cel mult 15 zile de la data predării coletului către transportator.

  1. CHELTUIELILE DE TRANSPORT
8.1 În cazul comenzilor pentru produsele voluminoase, enumerate mai jos, ce necesită condiții de transport și ambalare speciale se aplică următoarele tarife pentru transport:
– Accesorii, mici echipamente și consumabile <10 kg 12,5 ron (fără TVA)
– Accesorii, mici echipamente și consumabile < 30 kg 22,5 ron (fără TVA)
– Accesorii, mici echipamente și consumabile <50 kg 32,5 ron (fără TVA)
– Rafturi metalice pentru magazine 75 ron (fără TVA) / 1m
– Vitrine Frigorifice Orizontale/Verticale și Module Self-Service 120 ron (fără TVA),
– Dulapuri Frigorifice 200 ron
– Hote cu L<=2m 200 ron(fără TVA),
– Hote cu Lungimea cuprinsă între 2m și 2,5m inclusiv 250 ron (fără TVA),
– Hote cu Lungimea cuprinsă între 2,5 și 3m inclusiv 350 ron (fără TVA),
– Hote cu Lungimea mai mare de 3m –  450 ron (fără TVA)
– Bucătării Complete ofertare personaliză in funcție de proiect.
  8.2  Clientul este răspunzător ca produsele comandate prin intermediul siteului www.myhoreca.ro să poată trece prin căile de acces, furnizorul neavând nicio responsabilitate, în eventualitatea că dimensiunea căilor de acces este insuficientă pentru introducerea produselor în spațiul destinat. Costurile suplimentare de livrare generate de refuzul comenzii rămân în sarcina clientului.
 8.3 Echipamentele MyHoReCa se vor livra la intrarea în cladire și nu include transportul cu liftul, manipularea sau manevrarea pe scări, toate acestea fiind responsabilitatea clientului.
8.4 Despachetarea, Ansamblarea, Montarea produselor nu sunt incluse în livrare sau în tariful prezentat pe site.
8.5 Echipamentele de dimensiuni mari care necesită transportul în poziție verticală se vor livra doar până la cel mai apropiat punct de curierat, de unde va fi ridicat direct de către client, pentru a se evita riscul de defectare a utilajelor.
Comenzile transmise prin intermediul site-ului www.myhoreca.ro se livrează exclusiv pe teritoriul României.

 

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

9.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul vanzatorului).

  1. GARANTIA

10.1. Toate Bunurile comercializate de catre MyHoReCa beneficiaza de conditii de garantie conforme cu  legislatia in vigoare. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

10.2. Cumpărătorului i se garantează că, pe durata perioadei de garanţie, în condiţii normale de utilizare a produsului și specificate în manualul de utilizare, în cazul apariţiei neconformităţilor calitative, acestea vor fi înlăturate prin reparare, înlocuire sau restituirea contravalorii produsului, în condițiile stabilite prin certificatul de garanție atașat produsului si in Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.

10.3. Dacă, în interiorul perioadei de garanție, echipamentele se defectează ori nu mai funcționează în parametri specificați de producător, clientul are dreptul să ceară vânzătorului să le repare. Dacă repararea este imposibilă, vânzătorul va înlocui echipamentele cu altele identice și neviciate. Toate echipamentele defecte vor deveni proprietatea exclusivă a vânzătorului.

10.4. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare bun in parte.

10.5. In cazul Bunurilor vandute si livrate de MyHoReCa, cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare bun livrat un certificat de garantie.

10.6. Pentru corecta comunicare a certificatului de garantie aferent bunului din comanda, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si sa furnizeze informatii corecte si conforme cu realitatea.

10.7. Lipsa certificatului de garantie al bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia produselor comandate la adresa pusa la dispozitie de vanzator. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

10.8. Cumpărătorul beneficiază de garanție de bună funcționare doar dacă instalează și folosește echipamentele în conformitate cu parametrii și instrucțiunile de instalare și utilizare stabilite de producător. Vânzătorul nu răspunde pentru defecțiunile cauzate de utilizarea neconformă a echipamentelor.

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

11.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru acele servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va rămâne responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

12.1. Întregul continut al site-ului, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a MyHoReCa, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens, in mod direct sau indirect (licente de utilizare si/sau publicare etc.).

12.2. Clientului/cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de MyHoReCa, includerea oricarui continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al MyHoReCa asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului site-ului, decat cu acordul scris expres al MyHoReCa.

12.3. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza elemnetele din continutul site-ului numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentelor termeni și condiții.

12.4. In cazul in care MyHoReCa confera clientului dreptul de a utiliza un anumit continut din site, acest drept se extinde numai asupra elementelor definite in acordul expres si numai pe perioada definită in acord. În această situație acordul nu reprezinta un angajament contractual din partea MyHoReCa pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care obtine acces la continutul transferat si care ar putea prejudicia orice persoane, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

12.5. Nicio informație transmisă de catre MyHoReCa prin intermediul site-ului nu constituie o obligatie contractuala din partea acestuia.

  1. CONFIDENTIALITATE

13.1. Pentru a putea procesa comnezile, vor fi colectate anumite date personale cum ar fi nume, prenume, denumirea, adresă, telefon, adresă de email, etc în cadrul procesului de înregistrare. Aceste date personale nu vor fi vândute, transferate sau distribuite sub nici o formă unor terţe părţi cu excepţia când aceste date sunt solicitate pe cale juridică de anumite autorităţi. Recomandăm tuturor utilizatorilor acestui website să îşi ia toate măsurile de siguranţă atunci când oferă date personale online şi să verifice periodic starea şi acurateţea acestor date. Utilizatorii sunt răspunzători în mod direct de modul în care îşi protejează datele de logare având în vedere că poate suporta consecinţele unei utilizări neautorizate.

13.2. MyHoReCa va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentele prevederi contractuale și legislația în vigoare.

13.3. Cumpărătorul se obligă să nu facă nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti cu privire la comandă sau contract fara consimtamantul prealabil scris al vanzatorului.

13.4. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de le a utiliza, a le reproduce, afisa sau modifica. Sunteti, de asemenea, de acord ca vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care i le-ati trimis. MyHoReCa nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

13.5. Prin inscrierea in baza de date a MyHoReCa, clientul/cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai MyHoReCa: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului contractului incheiat intre cumparator si vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; cat si de alte companii cu care MyHoReCa poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si/sau a serviciilor etc.

  1. RASPUNDERE

14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14.2. Prin crearea si utilizarea contului, clientul / utilizatorul/ cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.

14.3. Prin crearea contului, utilizarea site-ului si/sau plasarea comenzilor, cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii site-ului si/sau la data plasarii comenzii.

14.4. Ulterior crearii contului, utilizarea site-ului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor site-ului.

14.5. Termenii si Conditiile site-ului pot fi modificati oricand de catre MyHoReCa, acestia fiind opozabili de la data afisarii pe site.

14.6. Vanzatorul nu poate fi tras la raspundere pentru probleme tehnice privind functionarea site-ului, de exemplu nefunctionare pentru anumite perioade de timp sau afisarea unor informatii eronate, independente de culpa vanzatorului.

14.7. Vanzatorul nu raspunde pentru pierderea datelor clientilor.

14.8. Vanzatorul nu poate fi tras la raspundere pentru deteriorarea produsului în timpul transportului sau dupa livrarea acestuia.

  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

15.1. In scopul procesari comnezilor, a onorarii acestora, si a incheierii contractului de vanzare, vanzatorul colecteaza datele personale ale clientilor, precum numele, prenumele, denumirea, adresa de domiciliu si adresa de livrare, numarul de telefon, adresa de email, etc., in conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.

15.2. In vederea plasarii unei comenzi, clientul va furniza datele si informatiile solicitate in formularul on-line de plasare a comenzii sau prin telefon, refuzul comunicarii informatiilor solicitate impiedicand vanzatorul sa inregistreze si sa onoreze comanda efectuata.

15.3. Proprietarul, precum şi operatorul acestui website nu sunt răspunzători pentru erorile clientilor in introducerea acestor date sau de eventuale date false furnizate de acestia. Clientul are obligatia de a furniza date corecte si conforme cu realitatea, purtand intreaga raspundere pentru incorectitudinea informatiilor transmise vanzatorului.

15.4. Datele personale nu vor fi vândute, transferate sau distribuite sub nici o formă unor terţe părţi, cu excepţia cazului in care sunt solicitate de autorităţile publice competente, in conformitate cu prevederile art. 16 al Legii nr. 677/2001.

15.5. Recomandăm tuturor utilizatorilor acestui website să îşi ia toate măsurile de siguranţă atunci când oferă date personale online şi să verifice periodic starea şi acurateţea acestor date. Utilizatorii sunt răspunzători în mod direct de modul în care îşi protejează datele de logare având în vedere că poate suporta consecinţele unei utilizări neautorizate.

15.6. Potrivit Legii nr. 677/2001, clientii beneficiaza de dreptul de acces si de interventie asupra datelor personale furnizaste. In acest sens, clientii au dreptul de a obţine de la vanzator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre vanzator. De asemenea, clientii au dreptul la rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conforma cu prevederile Legii nr. 677/2001, în special a datelor incomplete sau inexacte. Clientii au dreptul la transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă Legii nr. 677/2001.

15.7. Totodata, clientii au dreptul sa se opuna prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea acestor date. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Orice client are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

15.8. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa oricand cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul nostru din satul Mosnita Nouă, comuna Mosnita Nouă nr. 167, Camera 3, jud. Timis sau la urmatoarea adresa: Platforma Incontro, DN 59, Km 8,5, Chişoda, TM 300517, jud. Timis. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

Datele dumneavoastra nu vor fi transferate într-o alta tara.

15.9. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de comanda cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a MyHoReCa si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul executării comenzilor efectuate.

15.10. MyHoReCa poate furniza datele cu caracter personal ale cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a  Bunurilor si Serviciilor noastre, asigurători.

15.11. Prin completarea in formularul de comanda pe site a datelor personale, inclusiv CUI sau CIF, in scopul activitatii de creditare, cumparatorul isi exprima expres consimtamantul ca persoanele juridice cu care MyHoReCa a incheiat parteneriate in vederea oferirii produselor sa prelucreze datele personale ale acestuia in evidentele proprii in scopul efectuarii analizei de credit si sa le transmita in vederea consultarii informatiilor inregistrate pe numele cumparatorului in baza de date a Biroului de Credit.

15.12. Informatiile cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

  1. PROMOTII SPECIALE

16.1. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a oferi produse spre vanzare in cadrul promotiilor speciale, practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Toate informatiile afisate in perioada promotionala se limiteaza la produsele participante si isi pastreaza actualitatea doar pana la atingerea limitei stocului destinat vanzarii si disponibil in cadrul aceleiasi promotii.

16.2. Dupa epuizarea stocului disponibil vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza comenzile pentru respectivele produse, avand posibilitatea sa recomande clientilor produse cu caracteristici tehnice, functionale si calitative similare.

16.3. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a elabora si publica pe site reguli si conditii speciale, aplicabile exclusiv produselor comercializate in cadrul unei sau mai multor promotii determinate, valabile doar pentru produsele mentionate si doar pentru perioada promotionala respectiva.

  1. FORTA MAJORA

17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

17.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

  1. LEGEA APLICABILA SI COMPETENȚA

18.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre MyHoReCa si clienti / cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Timișoara.

  1. DESPRE „COOKIES”

19.1. Cookies sunt scurte coduri de date care sunt trimise către computerul utilizatorului atunci când acesta vizitează website-ul nostru. Aceste date sunt returnate website-ul nostru în momentul în care utilizatorul revine cu următoarea ocazie. Aceste date ne dau posibiliatea de a recunoaşte vizitatorul respectiv în mod automat şi de a-i oferi o experienţă personalizată şi îmbunătăţită a utilizării site-ului, crescând totodată şi calitatea serviciului oferit.

19.2. De asemenea, pentru a preveni frauda şi alte navigarea în alte scopuri ilicite, website-ul nostru foloseşte alte date similare, numite „flash cookies”. Dacă browserul vizitatorului este setat să nu accepte cookies, acesta nu va putea beneficia de anumite funcţionalităţi şi servicii oferite de website-ul nostru.

19.3. Accesarea de către client a acestui website implică în mod automat luarea la cunoştinţă despre existenţa acestor „cookies” şi reprezintă acordul lui în ceea ce privește modul de utilizare a acestora.

 

Acest site utilizează cookies. Utilizarea acestui site implică în mod automat acordul dvs. cu termenii și condițiile care guvernează acest site, incluzând cookies! Refuză